Що таке модель продажів дропшиппінг? - интернет-магазин 2PM

Що таке модель продажів дропшиппінг? - интернет-магазин 2PM

Дропшиппінг – одне із сучасних рішень, яке полегшує вихід на ринок початківцям продавцям. У цій моделі власнику магазину не потрібно керувати складом або займатися іншою логістичною діяльністю. Завдяки цьому він економить багато часу і може зосередитися на більш важливих аспектах бізнесу. Якщо ви хочете розпочати власний бізнес електронної комерції, дізнайтеся більше про дропшиппінг. У нашій статті ми розповімо вам, що це за модель продажу!

Схема роботи дропшиппінгу

Дропшиппінг – дуже проста модель, яка передбачає співпрацю власника інтернет-магазину зі спеціалізованими оптовиками. Вони не тільки постачають товари, а й займаються їх зберіганням, пакуванням і доставкою кінцевим споживачам. Одержувачі не знають, що їх обслуговує безпосередньо постачальник, і продавець не зобов'язаний їх про це повідомляти. Він сам бере на себе відповідальність за маркетингову та комунікаційну діяльність.

Важливо, що дропшиппінг значною мірою автоматизує продажі. Це означає, що власнику магазину не доводиться займатися виконанням замовлень і, найчастіше, навіть передачею їх оптовику. Гарне програмне забезпечення для електронної комерції зробить усе це за нього. У результаті після того, як покупець завершить операцію, замовлення надійде безпосередньо до постачальника, який забере та доставить відправлення.

Хоча ми розглянемо переваги та недоліки моделі продажів дропшиппінг далі в статті, вже зараз можна сказати, що це ідеальне рішення для підприємців-початківців. Це дозволяє вийти на ринок без великого капіталу, полегшує управління магазином і мінімізує інвестиційний ризик.

Дропшиппінг - модель продажу та законодавче регулювання

Хоча на перший погляд може здатися, що дропшиппінг працює зовсім інакше, ніж традиційна модель продажу, з точки зору закону насправді нічого не змінюється. Тому власник магазину повинен продовжувати дотримуватися правил:

  • Податкове законодавство - продавець розраховується зі своїм прибутком у податковій службі, сплачуючи податок на прибуток. У деяких випадках він також повинен сплатити ПДВ і зафіксувати продажі в касі. Однак в інших випадках він може скористатися відповідними винятками.
  • Права споживача - власник магазину повинен розглядати повернення та скарги. Перше може бути особливо проблематичним, оскільки оптові торговці рідко беруть на себе відповідальність за продукти, повернуті клієнтами.
  • GDPR - під час роботи магазину дропшиппінг підприємець повинен отримати маркетингову згоду від користувачів і повідомити їх про мету та обсяг обробки персональних даних.

Зазначимо, що дропшиппінг-модель продажу нічого не змінює в частині документообігу. Як власник магазину, ви повинні виставляти своїм клієнтам рахунки-фактури, а в деяких випадках і квитанції. Однак ви розраховуєтеся з оптовиком за весь товар, який там купуєте.

Переваги та недоліки дропшиппінгу

Дропшиппінг, безсумнівно, є дуже привабливою моделлю продажів, що не означає, що вона не позбавлена ​​недоліків. Тож давайте розглянемо найважливіші переваги та недоліки цього рішення.

До переваг дропшиппінгу можна віднести:

  • Можливість відкриття магазину без великого капіталу - якщо в традиційній моделі продажів потрібно враховувати витрати на придбання товару та його зберігання, то в дропшиппінгу цих витрат просто немає. Ви платите за продукцію, придбану в оптовику, тільки тоді, коли вона продається кінцевому споживачу.
  • Зменшення інвестиційного ризику - описана вище модель розрахунків з оптовиком захищає вас від фінансових втрат. Ви не заморожуєте свою готівку в товарах і не ризикуєте мати непродані продукти у своєму інвентарі.
  • Зручність управління продажами - вам не потрібно особисто обробляти замовлення, що дозволяє керувати своїм магазином з будь-якої точки світу. Все, що вам потрібно зробити, це залучити нових клієнтів і підтримувати з ними контакт, а оптовик дропшиппінгу візьме на себе відповідальність за всі найважливіші логістичні процеси.
  • Гнучкість товарної бази - ви можете інтегрувати свій магазин з будь-якими оптовиками дропшиппінгу, завдяки чому ви можете швидко змінювати або доповнювати асортимент, пропонований клієнтам.
  • Економія часу - передаючи логістику магазину субпідряднику, ви отримуєте багато часу, який можете витратити на розвиток бізнесу, повну роботу або навчання. Ви вирішуєте, як використовувати збережені години.

До недоліків дропшиппінгу можна віднести:

  • Відсутність повного контролю над обробкою замовлень - довіряючи оптовику відповідальність за упаковку та доставку замовлень, ви втрачаєте вплив на якість послуг, що надаються. Ваша репутація визначається постачальником, з яким ви обираєте співпрацю.
  • Ризик продажу товару, якого немає в наявності - в деяких ситуаціях клієнт може замовити у вашому магазині товар, який вже розпроданий зі складу оптовика. Втрачаючи контроль над асортиментом, ви втрачаєте гарантію наявності товару.

Хоча вищезазначені недоліки можуть дещо ускладнити управління дропшиппінг-магазином, їх досить легко усунути. Ви можете уникнути більшості проблем, співпрацюючи з досвідченими оптовиками. Чим краща їхня репутація, тим більше шансів, що ваші клієнти будуть задоволені обслуговуванням. Також зверніть увагу на використовуване програмне забезпечення магазину. Правильна платформа може значно полегшити ведення вашого бізнесу. Sky-Shop, наприклад, пропонує функцію оновлення даних про товари 12 разів на день, що дозволяє постійно стежити за рівнем запасів.

Як використовувати модель продажів дропшиппінг?

Ми вже згадували, що дропшиппінг – це майже ідеальна модель продажів для початку. Проте підприємцям на різних стадіях розвитку це добре скористається. Це буде корисно в таких ситуаціях, як:

  • Вихід на ринок електронної комерції - заощаджені на складі кошти можна витратити на рекламну діяльність, яка стане неоціненною допомогою на початку вашого шляху в електронній комерції. Дропшиппінг дозволяє продавати будь-які товари в будь-яких каналах.
  • Сезонні розпродажі - можливість працювати з різними оптовиками в будь-який час робить дропшиппінг ідеальним рішенням для продавців, зацікавлених у сезонних товарах. Влітку ви можете запропонувати покупцям зовсім інший асортимент, ніж взимку, отримуючи гарантію постійного попиту, а отже, стабільних прибутків.
  • Безпечне дослідження ринку – навіть досвідчені продавці отримають вигоду від дропшиппінгу при представленні нових продуктів у магазинах. Ця модель дозволяє безпечно тестувати будь-яку кількість виробів без найменшого ризику. Якщо продукт користується популярністю у клієнтів, ви додасте його до своєї пропозиції назавжди. Якщо ні, то ви відмовитеся від нього без втрат.

Дропшиппінг – які інструменти використовувати?

Якщо ви хочете скористатися перевагами дропшиппінгу, вам потрібно придбати правильне програмне забезпечення для електронної комерції. В іншому випадку відкриття та управління магазином може виявитися досить складним завданням. Хороша платформа підписки надасть вам доступ до численних засобів автоматизації та розширеної конфігурації, завдяки чому ви зможете без проблем виконувати всі ключові процеси. Вибираючи програмне забезпечення для себе, зверніть увагу в першу чергу на такі функції:

Інтеграція з оптовиками дропшиппінгу

Без цієї зручності дропшиппінг не обійтися! Завдяки готовій інтеграції ви швидко почнете співпрацю з обраними оптовиками, а потім завантажите всі дані про товар на свій сайт. В іншому випадку, щоб доставити товари в магазин, ви витратите багато годин наполегливої ​​роботи над створенням або копіюванням описів і фотографій. Важливо, що інформація з баз даних постачальників (наприклад, ціни та рівень запасів) буде постійно оновлюватися. З іншого боку, інтеграція забезпечить автоматичну передачу замовлень від магазину до оптовика.

Інтеграція магазину з Allegro

Варто також звернути увагу на функцію інтеграції з Allegro, завдяки якій ви можете автоматично розміщувати всі свої пропозиції на найбільшому польському торговому порталі. Це однозначно пришвидшить створення аукціонів і дозволить проводити масові операції. Таким чином ви отримаєте додатковий канал продажів, яким користуються до 18 мільйонів користувачів на місяць.

Що таке модель продажів дропшиппінг? Резюме

Ви вже знаєте всі найважливіші особливості моделі продажів дропшиппінг. Якщо ви тільки робите свої перші кроки в електронній комерції, це може бути ідеальним рішенням для вас. Єдине, що вам потрібно, це функціональне програмне забезпечення магазину, яке дозволить вам інтегрувати ваш веб-сайт із вибраними оптовиками та покращити управління бізнесом. Так, наприклад, протестуйте можливості платформи Sky-Shop і використовуйте весь потенціал дропшиппінгу!


23.11.2023 10:48:47
0
194

Коментарі:

Увага: HTML символи заборонені!