Дропшиппінг – одне із сучасних рішень, яке полегшує вихід на ринок початківцям продавцям. У цій моделі власнику магазину не потрібно керувати складом або займатися іншою логістичною діяльністю. Завдяки цьому він економить багато часу і може зосередитися на більш важливих аспектах бізнесу. Якщо ви хочете розпочати власний бізнес електронної комерції, дізнайтеся більше про дропшиппінг. У нашій статті ми розповімо вам, що це за модель продажу!
Дропшиппінг – дуже проста модель, яка передбачає співпрацю власника інтернет-магазину зі спеціалізованими оптовиками. Вони не тільки постачають товари, а й займаються їх зберіганням, пакуванням і доставкою кінцевим споживачам. Одержувачі не знають, що їх обслуговує безпосередньо постачальник, і продавець не зобов'язаний їх про це повідомляти. Він сам бере на себе відповідальність за маркетингову та комунікаційну діяльність.
Важливо, що дропшиппінг значною мірою автоматизує продажі. Це означає, що власнику магазину не доводиться займатися виконанням замовлень і, найчастіше, навіть передачею їх оптовику. Гарне програмне забезпечення для електронної комерції зробить усе це за нього. У результаті після того, як покупець завершить операцію, замовлення надійде безпосередньо до постачальника, який забере та доставить відправлення.
Хоча ми розглянемо переваги та недоліки моделі продажів дропшиппінг далі в статті, вже зараз можна сказати, що це ідеальне рішення для підприємців-початківців. Це дозволяє вийти на ринок без великого капіталу, полегшує управління магазином і мінімізує інвестиційний ризик.
Хоча на перший погляд може здатися, що дропшиппінг працює зовсім інакше, ніж традиційна модель продажу, з точки зору закону насправді нічого не змінюється. Тому власник магазину повинен продовжувати дотримуватися правил:
Зазначимо, що дропшиппінг-модель продажу нічого не змінює в частині документообігу. Як власник магазину, ви повинні виставляти своїм клієнтам рахунки-фактури, а в деяких випадках і квитанції. Однак ви розраховуєтеся з оптовиком за весь товар, який там купуєте.
Дропшиппінг, безсумнівно, є дуже привабливою моделлю продажів, що не означає, що вона не позбавлена недоліків. Тож давайте розглянемо найважливіші переваги та недоліки цього рішення.
До переваг дропшиппінгу можна віднести:
До недоліків дропшиппінгу можна віднести:
Хоча вищезазначені недоліки можуть дещо ускладнити управління дропшиппінг-магазином, їх досить легко усунути. Ви можете уникнути більшості проблем, співпрацюючи з досвідченими оптовиками. Чим краща їхня репутація, тим більше шансів, що ваші клієнти будуть задоволені обслуговуванням. Також зверніть увагу на використовуване програмне забезпечення магазину. Правильна платформа може значно полегшити ведення вашого бізнесу. Sky-Shop, наприклад, пропонує функцію оновлення даних про товари 12 разів на день, що дозволяє постійно стежити за рівнем запасів.
Ми вже згадували, що дропшиппінг – це майже ідеальна модель продажів для початку. Проте підприємцям на різних стадіях розвитку це добре скористається. Це буде корисно в таких ситуаціях, як:
Якщо ви хочете скористатися перевагами дропшиппінгу, вам потрібно придбати правильне програмне забезпечення для електронної комерції. В іншому випадку відкриття та управління магазином може виявитися досить складним завданням. Хороша платформа підписки надасть вам доступ до численних засобів автоматизації та розширеної конфігурації, завдяки чому ви зможете без проблем виконувати всі ключові процеси. Вибираючи програмне забезпечення для себе, зверніть увагу в першу чергу на такі функції:
Без цієї зручності дропшиппінг не обійтися! Завдяки готовій інтеграції ви швидко почнете співпрацю з обраними оптовиками, а потім завантажите всі дані про товар на свій сайт. В іншому випадку, щоб доставити товари в магазин, ви витратите багато годин наполегливої роботи над створенням або копіюванням описів і фотографій. Важливо, що інформація з баз даних постачальників (наприклад, ціни та рівень запасів) буде постійно оновлюватися. З іншого боку, інтеграція забезпечить автоматичну передачу замовлень від магазину до оптовика.
Варто також звернути увагу на функцію інтеграції з Allegro, завдяки якій ви можете автоматично розміщувати всі свої пропозиції на найбільшому польському торговому порталі. Це однозначно пришвидшить створення аукціонів і дозволить проводити масові операції. Таким чином ви отримаєте додатковий канал продажів, яким користуються до 18 мільйонів користувачів на місяць.
Ви вже знаєте всі найважливіші особливості моделі продажів дропшиппінг. Якщо ви тільки робите свої перші кроки в електронній комерції, це може бути ідеальним рішенням для вас. Єдине, що вам потрібно, це функціональне програмне забезпечення магазину, яке дозволить вам інтегрувати ваш веб-сайт із вибраними оптовиками та покращити управління бізнесом. Так, наприклад, протестуйте можливості платформи Sky-Shop і використовуйте весь потенціал дропшиппінгу!